Sincerament, a mi el que m'agradaria es viatjar, més no em deixen i per tant vaig de vacances que és molt diferent, enguany anirem de vacances 10 dies i 9 nits a Lanzarote a l'Hotel Beatriz Playa. Tot inclòs, sabem a l'hora que marxarem, ens esperaran a l'aeroport, i ens recolliran per dur-nos-hi a l'hora de tornar. No hi ha lloc per la sorpresa, tot està programat llevat dels clàssic retards en els vols. I clar, amb això ja combrego, però a contracor. Em salvo de les excursions programades en pla borreguero, prefereixo llogar un cotxe i anar a la nostra bola, és el màxim a que puc aspirar. La veritat és que hi vaig per quedar bé amb la part contractant de la primera part femenina de casa, però si de mi depengués, viatjaria. A més a més, on posats a anar de vacances m'agradaria viatjar, com Sant Petesburg, Croacia, Hungria, o la Patagonia, però la part contractant de la primera part femenina no en vol sentir ni a parlar, cap a Lanzarote falta gent i les úniques alternatives, són Marrakech o Cuba, i d'aquí no ens movem. És el viatjar amb xancletes low cost que tan es porta i que a mi, sincerament no em fa gens el pes. Compte! un cop i sóc m'adapto i m'ho passo relativament bé, és abans que em fa mandra, quan sóc plenament conscient que un altre any em quedaré sense poder viatjar.