Explicava el director de La Vanguardia el que li havia comentat el director general de SEAT-Wolskwagen en una trobada: Nosaltres, d'aquí a uns anys no vendrem cotxes, vendrem mobilitat. I ho explicava: Jo tinc un cotxe que agafo al matí per anar fins a Martorell, el tinc aparcat tot el dia fins que l'agafo a la nit per tornar a casa, o sigui que el tinc no operatiu tot el dia.
En un futur el meu cotxe em durà a Martorell al matí, tornarà a casa, portarà els nens a l'escola, a la meva dona a la compra o a on vulgui anar i vindrà a recollir-me a la tarda a la feina o a on li ordeni.
És el futur de l'automòbil, com ho és entre altres alternatives de transport urbanes. l'aplicació per a mòbil UBER, un 30% més econòmica que un taxi i igual o millor en quan a servei, i no és competencia deslleial contra el taxi, que té els seus problemes, com per exemple que es paguin 150 o 200 mil euros per aconseguir una llicencia, o l'explotació de conductors de taxis en règim de semi-esclavatge o d'explotació laboral.
El taxi ha d'evolucionar, per qué tot cambia i son altres temps, i el monopoli sobre el transport de persones que tenen està tocant a la seva fi, és el progrés - diuen - doncs si, és el progrés, i un immobilisme del món del taxi incapaç de veure-ho venir. Ara nomès els queda el que més saben fer, protestar embussant carreteres i carrers en un acte d'impunitat davant la seva impotencia, o atonyinar a la seva competencia, que insisteixo no es deslleial, possiblement els qui ho han estat durant molts anys son ells.