Des d'ahir a les 12 del migdia estic sense internet, com vaig per cable, no va el telèfon fix, la xarxa ni tampoc la Televisió, i l'internet del mòbil tampoc funciona, Com no és habitual, vaig deixar-ho estar, i després de dinar i fer la migdiada vaig veure que seguía encara incomunicat. 
Vaig trucar al 1004 i després d'estar molta estona parlant amb veus grabades, finalment s'hi va posar un tècnic persona, va començar a mirar, varem fer un reset, però la cosa no anava. Finalment varen obrir una incidencia amb el seu número i tot i em van enviar un missatge dient-me (cagati lorito) que ja em dirien alguna cosa i que si tenia alguna incidencia o volia informació m'adreçés a:

:http://movistar.es/particulares/atencion-cliente/soporte.tecnico...

... lo qual tenint en compte que no tinc internet no és el més adequat. 
I ara estic en un 'cul de sac', Si truco al 1002 0 al 1004 em diuen que ja tenen constancia de la incidencia i que están trabajando en ello. I clar, no els hi puc dir que ahir hi havien pel barri en Pepe Gotera i Otilio de l'Ajuntament fent la poda d'arbres i com venia la passada dels semovents de Sant Antoni, en apartar-se la grua no es va adonar que tenia el braç mecànic alçat i es va carregar una caixa d'instal·lació, de fet a l'exterior de casa per on entra el cable, n'hi ha un que penja...., pero clar, no els hi puc dir perque com ja saben la incidencia y están trabajando en ello, no em poden escoltar. És el que té la societat de la INCOMUNICACIÓ.

afegitó: i com és que estàs publicant?, doncs per què agafo el wifi que em cedeix el Frankfurt de sota de casa.