Des de dimarts a mitja tarda fins avui dijous a les 11 del matí hem estat a casa sense telèfon fixe ni internet. El motiu segons ONO és una avaria a la zona sense especificar ni la durada i les causes. El que sorprén, és que per trucar al telèfon d’atencio al client aquest sigui un 902, o sia que és una atenció que la pagues, que ja té la seva berba, i per acabar-ho d’adobar que mentre parles amb un señor qué tota l’estona t’està dient caballero, et digui l’interfecte que seria aconsellable que el teu mòbil des del que estàs trucant el passessis a ONO, car portes ja gastats més de sis euros des que has començat a trucar mentre escoltaves una gravació, després el 'premi', 1, 2, o 3, després la musiqueta mentre una deliciosa veu et va dient “espere un momento, por favor, todos nuestros operadores están ocupados, manténgase a la espera”.
Com diría Mohamed Jordi, se’ns están pixant a la boca, i potser seria arribada l’hora de queixar-se massivament. Un telèfon d’atenció al client no pot o no hauria de ser de pagament. Jo no sé fer aixó d’obrir al Twitter un tema d’aquests de debat que arriben a treending topic, però potser es podría començar per aquí, o contactar amb el defensor del consmidor, car, tot i que no és el meu cas, hi ha gent que treballa desde casa amb el seu ordinador i si viu pel meu barri ha gairebé 48 hores sense poder treballar.